Outlook Express - kad nestanu poruke iz "Inbox"-a
Kad korisnik Outlook Expressa više ne vidi poruke u "Inbox"-u, iako ih je ranije vidio, razlog može biti da mu je "Inbox" bio prenapunjen, tj da je zauzeo više od 2 GB.Takvo neugodno iznenađenje može se spriječiti tako da se u Outlook Express programu klikne desnim gumbom miša na "Local folders" i potom na "New folder..." i napravi novih direktorija po želji, s imenima "ARHIVA PRIMLJENO" i sl., pa svu poštu iz "Inbox"-a preseli i rasporedi u nov(i/e) direktorij(e). Preporuča se na taj način "Inbox" uvijek osloboditi svih primljenih poruka, što je i preglednije, jer se onda odmah može jasno vidjeti koje su poruke tek pristigle.
Oni korisnici, koji šalju puno pošte, trebaju gore opisanu proceduru primijeniti i na direktorij "Sent Items", koji kao i svaki drugi direktorij unutar stabla "Local folders" ne bi smio prijeći granicu od 2 GB.

Liječenje:
Ovisi o šteti koja je nastala. Jedan od načina opisan je ovdje
 
Uredništvo, 16.07.2008 14:59
 

<<< Povratak